• FACEBOOK SAYFAMIZ ;

RESMİ VE RUHSATLI MEDYUM

      

Resmi ve ruhsatlı medyum olmak bir numaralı güvencedir. Bilmelisiniz ki ruhsatla çalışan insan devlet kontrolünde ve onayında o işi yapmaktadır. Resmi ve ruhsatlı medyum da aynı şekilde devlet tarafından onay almıştır ve bu işi yapıyordur. Yani devletin bir dolandırıcıya ruhsat vermesi, vergi levhası vermesi imkansız bir olaydır. O yüzden sizin ilk dikkat edeceğiniz nokta medyumun resmi ruhsatlı çalışıp çalışmadığı. Bazı arkadaşlar beni arıyor ve haklı olarak bir güvence istiyor. Ben de resmi ve ruhsatlı medyum olduğumu söylüyorum. Normal şartlarda bunu söylediğimde karşıdakinin içi tamamen rahatlamalı. Çünkü bilmeli ki ben bu işi kaçak göçek yapmıyorum. Her şey resmi ilerliyor. Parası da güvence altında olmuş oluyor ama o kadar acı ki daha ruhsatın, vergi levhasının ne anlama geldiğini bilmiyorlar. Bunu bir güvence olarak kabul etmiyorlar. Sadece bu mu, diyor adam? Senin sadece bu dediğin devletin izni. Böyle komik ve cahilce bir cevap olabilir mi? Bunun üzerine hiç bir cümle güvence olmaz zaten. Ha, tamam bakarsınız ofisi var mı, yüz yüze görüşüyor mu? Ama bu tek başına kişinin kesin sonuç veren medyum olduğunu göstermez. Ofis açmak da ne var ki? Kiralarsınız bir yeri. Ne kadar? Bin lira, iki bin lira. Bir masa, bir sandalye, işte sana ofis! Bu mu kanıt şimdi? Adam ruhsatı, vergi levhasını kabul etmiyor ama ofise inanıyor. İşte, bu kafayla devam edilirse daha çok kişi tarafından kandırılırsınız. Ben uyarmaya çalışıyorum bu tip cahil yaklaşanları. Yanlış noktadan ilerliyorsunuz, diyorum. Bu şekilde gerçek medyuma ulaşmanız zor, diyorum. Ha inanır, inanmaz orası ona kalmış. Ben elimden geleni yapayım da. Nasıl olsa kandırıldığında Mehmet Mustafa AYDIN Hoca haklıymış diyecek. Kısa bir olay anlatayım. İşlem yaptırmak isteyen bir polis beni aradı. Daha önce de dolandırıldığını söyledi. Şaşırdım, düşünün polis dolandırılmış. Hocam, ofisi vardı gittim görüştüm. İnandırıcı geldi, dedi. Keşke resmi ve ruhsatlı medyum ile çalışsaydım, dedi. İş işten geçti tabi. Keşkenin önemi yok. Bakın, o yüzden uyarıyorum sizleri. İlk bakacağınız nokta bu adamın bu işi yaptığından devletin haberi var mı? Ofismiş, internet yorumlarıymış, telefonda güzel konuşuyormuş hikaye. Bunların hiç biri resmiyet olmadıktan sonra kanıt oluşturmaz. Bunlar önemsizdir demiyorum. Tabi ki ofis de olmalı ama belgesiz bir ofis ise inanmayın diyorum.

Türkiye’ye geldiğim günden beri resmi ve ruhsatlı medyum olarak çalışıyorum. Allah’a şükür, ne bir sıkıntı yaşadım, ne de bir sıkıntı yaşattım. Bu anlattıklarımı başka yönlere çekmeyin, başka anlamlar çıkarmayın. Ben  konuyu gayet net bir şekilde ifade ettiğime inanıyorum. Sizlerden de bu konuda biraz daha dikkatli olmanızı rica ediyorum. Selametle…

Resmi ve ruhsatlı medyum ile çalışmak istiyorsanız iletişim numarasından bana ulaşabilirsiniz.

Etiket(ler): , , , , .Yer işareti koy Kalıcı Bağlantı.

RESMİ VE RUHSATLI MEDYUM için 18 cevap

  1. Ahmet Cömert diyorki:

    Iki ay oldu ayriyiz tekrar barışmak istiyorum bana geri dönmesini istiyorum

  2. Fatih Köksal diyorki:

    Hocam benim bir derdim var ama batmana gelemem eğer siz istanbula gelirseniz haber verir misiniz

  3. Mücahit Kapçak diyorki:

    Sınav kazanma büyüsü var mı kpss ye giricem de 🙂

  4. Emine Kurul diyorki:

    kim evinde büyü olduğunu düşüyorsa sirkeli suyla evini temizlesin zaten mustafa hocada aynısını söylüyor bence çok dogru

  5. Üzeyir Taşcı diyorki:

    hergün kumar oynayan bir kocam vardı varımız yoğumuz onun kumarına giderdi bunun bi sonu gelmesi gerek diyerek hoca arayışına başladım onca hocayla görüştüm hep kaybeden ben oldum sonunda çözümü hocamla elde ettim

  6. Mustafa Asım Akpınar diyorki:

    Sizin gibi böyle mübarek insanlar hatrına dönüyor bu dünya hocam siz mükemmel bir insansınız

  7. Meltem Üçgül diyorki:

    kara büyü yapıyormusunuz ben görümcemin ölmesini istiyorum

  8. Pınar Yıldız diyorki:

    selamun aleykum mehmet hocam uzun zamandır göremedik sizi gelin bi çayımızı kahvemizi için

  9. Seda Kaplankıran diyorki:

    nohut büyüsü yaptırmak istiyorum ama hocamız başarılı mı bu konuda

  10. Asım Güven diyorki:

    diye bunun sebebi ne hocam

  11. Ali Uysal diyorki:

    aşk büyüsü yapan en iyi medyum kim yaaa araştırmaktan yoruldum herkes kendsini övüyor hangi hocaya güvencez ya şaşkınım

  12. Yasemin Dirican diyorki:

    Ben sevgilimin bana bağlanmasını istiyorum ama büyü ile değil. günah olmayacak başka yöntemler var mı mesela sitenizde okudum vefk de yapılıyomuş

  13. Uğur Akdeniz diyorki:

    yıldızname baktırmak isteyenlerin mutlaka hocama başvurmasını tavsiye ederim bir insan söyledikleri bu kadar tutmaz arkadaş o nasıl bir 3 görü 6 histir

  14. Taner Müezzinoğlu diyorki:

    onca doktorun çözemediğini hocam çözdü

  15. Funda Tuğcugil diyorki:

    birçok medyum tavsiye sayfasını şikayet sayfasını gezdim hocamın isminin kötü anıldığı yerler vardı iyi anıldığı yerler vardı iyi anıldığı yelerin sayısı kötü anılan yerlerin sayısından fazlaydı ama yinede ismini karalıyan siteler vardı hocamın isminin kötü anıldığı yerlerde ismi iyi anılan hocaları araştırdığımda çoğunun dolandırıcı olduğunu gördüm bu durum beni oldukça rahatsız etti ve durumu bu sitelerde yazdım ancak yorumlarım kaldırıldı o zaman anladım ki bu siteler yalancılar kim ne olursa olsun kimsenin hakkını yemememeli hocamın emeğine o sayfalar sebebiyle zarar gelmekte hak yiyenlerin hepsine lanet olsun insanları yanlış yönlendirip onları dolandıranlara lanet olsun allah böylelerin bin belasını versin

  16. Havva Karslı diyorki:

    diye bunun sebebi ne hocam

  17. Sibel Şahan diyorki:

    İstediğimiz zaman yaptırdığımız işlemi bozdurabiliyormuyuz öyle bir imkan var mı

  18. Bengü Paköz diyorki:

    kara büyü yaptırmak istiyordum bir kişinin bana yaptığı yanlıştan dolayı ama kara büyü yapacak kimseyi bulamıyordum hocamla konuştum bana yapılan yanlışı anlattım neden kara büyü yaptırmak istediğimi söyledim kendisi benle konuşup aklımı başıma getirdi ve beni kara büyü yapmaktan vazgeçirdi ama o kişiden yinede intikam almama yardımcı oldu

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir