• FACEBOOK SAYFAMIZ ;

İKNA BÜYÜSÜ

İKNA BÜYÜSÜ

İkna etme büyüsü adı gibi özü de aynıdır birilerini herhangi bir konuda inandırmak için kullanılır yapımı ilme dayalı olmakla beraber ilimi de sınırlıdır . Yani herkes bilemez bu ilimin sahibinin kim olup olmadığını bu sebepten ikna etme büyüsünde sıkıntılar yaşanılabilmektedir. İkna etme büyüsü yapıldığı gibi etkilerini göstermeye başlayıp en geç iki hafta içinde etki etmektedir. Yapıldığında etki etmesi uzun sürmediğinin yanı sıra ikna etme büyüsü çok etkili bir büyüdür . İkna çalışmaları birden fazla konu da kullanılabilir nasıl mı ? Mesela iki aşık var aşkları kesin fakat arada yanlış anlaşılmalar var kız , erkeğin onu aldattığını zannediyor fakat olayın aslı tamamen alakasız bir durum ise bu durumda ikna çalışması kullanılabilir. Veya yine bir genç çift ailelerinden izinsiz evlenmeye karar vermişler , evlenmişler anne ve babasını yani ailelerini ikna etmek için bir çalışma isteye bilirler çünkü her kadın evinden gelin olarak çıkmayı her erkekte arkasında babasının durmasından mutlu olmuştur. Bir erkek tarafından yüz üstü bırakılan bir bayanda bu işlemi kullanabilir , ikna çalışmaları anlattığım örnekleme yaptığım durumlar gibi durumlarda kullanılabilmektedir.

 

İKNA  BÜYÜSÜ YAPAN HOCA

 

İkna büyüsü , yapımı sıkıntılı ve zahmetlidir bir insanı başka bir fikre inandırmak elbet ki zor şartlar getirecektir beraberinde fakat bu işlemimizde rahmani işlemler arasındadır yapana ve yaptırana zararı yoktur . İkna büyüsü yapan hocalar genellikle ya sadece ikna çalışmaları üzerinde yoğunlaşırlar veya ikna grubu üzerinde profeyonel medyumlardır.  İkna çalışmaları yaptıracağınız medyumu dikkatli seçmelisiniz , bu medyumun ne gibi özellikleri olmalıdır aşağıda belirteceğim .

  • Güvenilir Medyum olması
  • Profesyonel Medyum Olması
  • Yaptığı çalımalar ile , Etkili medyum olması
  • Referanslarının olması
  • Resmi ve ruhsatlı olması
  • Garanti sunan , Garantili Medyum olması
  • İsminin ve ilminin istediğiniz konu üzerinde duyulmuş olması gereken maddeler arasında yer alabilir fakat bu sizin insafınıza kalmıştır.

İkna büyüsü yapan hocalar genellikle rahmani çalışmaları örnek almışlar çünkü kalpler gibi değildir akıl, değişkendir kara büyü ile bu olayı çözen hocalar kara büyü konusunda gerçekten profesyonel olmalıdır eğer ki rahmani bir şekilde çözenler ise ikna çalışmaları üzerinde kesinlikle başarılı olmalıdır.

Etiket(ler): , , , , , , , , , .Yer işareti koy Kalıcı Bağlantı.

İKNA BÜYÜSÜ için 7 cevap

  1. Burak Filizay diyorki:

    resmi ruhsatlı çalıştığı için benim güvenim tam hocama

  2. Atiye Meltem Öztaş diyorki:

    büyü fiyatları ne kadrrr

  3. Numan Kaya diyorki:

    hocam son zamanlarda namaz kılamıyorum içimden bir türlü gelmiyor sanki biri beni buna zorluyor gibi. ezan sesinden de rahatsızlık duyuyorum kimseye söyleyemedim yanlış anlaşılırım

  4. Hilal Tan diyorki:

    bana papaz büyüsü yapılmış her şeyimi bağladılar. hayatımı mahvettiler bunu çözmek için ne yapmam gerekiyo

  5. Erkan Gürdemir diyorki:

    hocam saolsun sevdiğimin bana karşı soğuk davranışları bitti artık daha ılımlı ve sıcak haraket ediyor bana karşı

  6. Güher Özçelik diyorki:

    yıldıznamede gelecek çıkıyormu ben hayatım nasıl olacak çok merak ediyorum

  7. Burcu Köksal diyorki:

    Aşk ile iligili yapılması gereken bir şey mi var kardeşim düşünme ara hocamı yapsın ne yapılması gerekiyorsa

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir