• FACEBOOK SAYFAMIZ ;

HÜDDAM İLMİ

HÜDDAM İLMİ

Hüddam ilmi cinleri, şeytanları , bütün varlıkları kontrol amacı ile uygulanmıştır. Hüddam ilmi çok eskilere dayanır eski mısırlılara kadar uzanır. Hatta islam dini hakimiyetini  yücelttiği zamanlar da Bütün hüddam ilmi ile cin çağırma kontrol etme ayinleri de , şeytani ayinleri de yasaklamıştır. Bunların yanı sıra dinlerin hepsi  hüddam ilminden bahsetmektedir. Hüddam ilmi Süleyman’ın cinlere hüküm vermesi ve onları kullanması ile tanınıp bilinmiştir. Hüddam İlmi sizlerin de tahmin edebileceği gibi çok tehlikeli  ve sonuçlarının dönüşü olmayan sonuçlar sahne alabiliyor çünkü profesyonel bir medyum bulabilmek çok hüddam ilminden anlayan birini güvenilir bir medyumu bulmak zor eğer ki merakınızdan dolayı hüddam ilmini araştırıp her biliyorum diyenden dinlerseniz başınıza gelebilecek kötü olaylardan bazılarını aşağı not olarak ekliyorum.

  • Yaptıran kişi güçsüz kalırsa
  • Yaptıran kişi fark edilirse musallat durumu olabilir.
  • Dinen bilmeyenlerin yapması kesinlikle haramdır.
  • Başarmak için inanmak gerekli

Yukarıdaki belirttiğim gibi hüddam ilmi yanlış yapıldığı taktirde başımıza geleceklerden bazılarını yukarıdaki notta belirttiklerimden örnek alabilirsiniz. Hüddam ilmi sadece para için bilmeyen kendini hoca zanneden insanlar yüzünden belki bu kadar musallat durumu olmuştur. Çünkü hüddam ilmi zor ve ilim gerektiren bir erdemdir sadece okumayla olacak bir iş değildir çünkü bu varlıklar sadece  ilmi olana gözükürler ve onlarla mücadele ederler.

Kuran-ı kerimin her sure ve her ayetinde bir cin bulunmaktadır. Hüddam ilmi islam dinine göre bu cinleri sahiplenir.  Bunlar gibi daha bir çok örnek buluna biir , mesela kötü güçler tarafından bilinip kullanılması ,gibi örnekleri vardır fakat Kuran-ı Kerim bunu yasaklar ve de hüddam ilmi günah sayılır islam dininde . Çünkü ALLAH’ın yarattığına müdahale ancak yine rabbinden olacaktır. Bu sebeple kesinlikle ama kesinlikle bilmeyenlere,hurafelere,fesatlara,kendini bilmez insanlara güvenmeyiniz güvenip başınıza iş alma ihtimaliniz çok yüksektir. Hüddam ilmi gizli ilimlerin arasında sıralama yapılırsa ilk sırayı hak eder çünkü bu ilim ALLAH’a inkara sürükleyebilmektedir anlamayan kişileri nasıl inkara sürükleyecek hocam ? Şimdi yaratmak ve yönetmek ALLAH’ın ilimidir kimse bunu inkar edemez lakin bunu inkar etmekle kalmayıp aynı zamanda şart koşmakla ve yaptığını yapmanın peşine düşüyorlar.

Etiket(ler): , , , .Yer işareti koy Kalıcı Bağlantı.

HÜDDAM İLMİ için 12 cevap

  1. Bahadır Yükselmiş diyorki:

    bu aşk nası bi şey miş yaaaah insanın aklına her şey geliyo sevdiğime kavuşmak için her şeyi yapmaya hazirim

  2. Esra Taş diyorki:

    onca işinin arasında beni kabul etti hocam ve denk geldik yüz yüze görüştüm gerçekten başarıya ulaşmak için on numara

  3. Samet Sansarcı diyorki:

    soğutma büyüsü yaptıkları için eşim benden ayrılacaktı az daha soğutma büyüsünün üstüne birde bağlama büyüsü yapılmıştı iki büyününde kaynağını bularak yok ettik ve şimdi eşim ile tekrar birleştik ve mutluyuz

  4. Ezgi Yılmaz diyorki:

    sevgili kardeşlerim aman dikkat edin yapılan muskalar vefkler tılsımlar çok güçlüler bir tılsıma bakmak bile insanların kafasını yediriyor

  5. Taylan Uğur Çantay diyorki:

    eşimin baskılarından artık bıktığım için ondan ayrılmak istiyordum ama ayrılamıyordum yıllardırı birlikte yaşamanın verdiği samimiyet ve aradaki ilişki yüzünden ona ayrılmak istediğimi ben söyleyemedim çare hocama başvurmakmış hocam sayesinde eşim benden soğudu ve kendiliğinden ayrılmak istedi

  6. Seda Çantay diyorki:

    benim eşimle sorunum yok birbirimizi çok seviyoruz ama yine de ileride bir sıkıntı olmasın diye şimdiden kendime bağlamak istiyorum ne yapmalıyım

  7. Özge Nimetigil diyorki:

    hocam ben gece kötü rüyalar görüyorum sürekli uyuyamıyorum korkuyorum kaç kez bakım yaptırdım üstümde büyü olduğu söylendi. artık kurtulmak istiyorum hocam çok zpr durumdayım. hiçbir işim rast gitmez oldu.

  8. Abdulkerim Yılmabaşar diyorki:

    Ben inanıyorum bunlara kesinlike çünkü bizzat kendim yaşadım.

  9. Hasan Yıldırım diyorki:

    mehmet mustafa hocayla çalışan biri varsa anlatsın nasıl oluyo arkadaşlar ben yaptırıcam

  10. Şuayıp Turan diyorki:

    hoca nerde yaşıyor bilen varmı

  11. Can Binboğa diyorki:

    kaynanam bana çok zulüm ederdi eşim bu konuda çıtını çıkarmaz umursamazdı bu durumdan çok rahatsız olduğum için hocama başvurdum yaptığı işlem sayesinde eşim bildiğiniz köpeğim oldu

  12. Özlem Yılmaz diyorki:

    evlenicem ama ailem ikna olmuyo en çokta babam sıkıntı ediyor asla onunla evlenirsen benim senin gibi kızım yok diyo banada yardım edin nolur babam onay versin bu evliliğe eğer bunu yaparsanız valla cenneti garantilersinz çünkü çok ağlıyrm çok kötü durumdaym beni bu dertten kurtarın hocam ömür boyu dua ederim

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir